21. februar 2012

Kagekurser

Jeg kan godt li' at tage på kagekurser, man får altid nogle tips og tricks udover det kurset handler om, synes jeg. Jeg har lige meldt mig på to kurser, som først holdes om laaaaang tid. Men så har jeg så meget længere tid til at glæde mig ;).

Jeg har meldt på Debbie Brown kurset Crying Babies til maj næste år!? Ja riiigtig lang tid ud i fremtiden. Det er kagemums, som har arrangeret at Debbie kommer til DK - godt klaret. Jeg synes, Debbie Brown er fantastisk. Jeg har flere gange fundet inspiration i hendes bøger bl.a. da jeg lavede Thomas Tog kagen.


Så har jeg også meldt mig til et kursus hos Specialkøbmanden sidst i oktober, hvor Betty fra Betty's Sugar Dreams kommer. Så skal der laves blomster :)

Store Fest Roser og Blomster med Betty´s Sugar Dreams, Søndag d. 28. Oktober 2012 kl. 10.00 til kl. 17.00 i Rødovre

Ses vi?

3 kommentarer:

  1. :D jeg har også meldt mig på crying babyes :D
    D. Brown er en af de første jeg blev fasineret af da jeg startede på kagerne. Jeg ville gerne købe nogle af hennes bøger , men jeg har ikke kunne finde nogle fysiske butikker :(

    SvarSlet
  2. Eneste sted jeg har haft fundet hendes bøger fysisk var i New York i en boghandel der - hedder de ikke Border derovre (det mener jeg). Rigtig gode bøger med masser af illustrationer!

    SvarSlet
  3. Der er ikke andet for end jeg må lære at shoppe på nettet :)
    Jeg har været i NY men var kun i sugarroom i Queens og N.Y cake.
    Jeg skal, måske til Killeen i Texas til sommer, og er ved at afsøge området for udstyr :D
    Hvis du kommer til NY igen så er han lidt billigere end N.Y cake
    Han har så heller ik så meget, men det er overhovedet ikke skrabet.
    Det var meget let at komme der ud, toget holdt lige uden for an butikken.
    http://www.sugarroom.com/eng/store.htm

    SvarSlet