19. marts 2012

Blog award

Jeg har fået en blog award fra Daficake. Det siger jeg TUSIND TAK for til Daficake, den er jeg glad for, især når den kommer fra dig.
Ellers har jeg det faktisk lidt ambivalent omkring blog awards. For mig er de lidt som de sms beskeder, som florerer fra tid til anden, hvor man skal sende videre til x antal mennesker og så oplever man stor lykke eller andet?!? Omvendt er jeg overbevist om at der selvfølgelig ligger oprigtige tanker bag, når man giver awarden videre. Hmm måske jeg bare tænker for meget over det??
Nå tilbage til awarden..


Der følger forpligtelser med, når man modtager sådan en award


Blogwarden fungerer som en stafet, der virker på følgende måde:

Linke til den man har modtaget Awarden af (tryk på Daficake længere oppe) + indsætte Award-billedet.
  1. Give den videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere.
  2. Svare på fem spørgsmål.

1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Tja, hvorfor gjorde jeg egentlig det? Det var nok mest for at familie og venner kunne følge med i mine kage-udfoldelser.
2. Hvilke blogs følger du?
Det er hovedsagelig kageblogs.

3. Favorit farve(r)?
Jeg kan godt li stærke farver

4. Favorit film?
Det må være Ringenes herre triologien

5. Hvilke land(e) drømmer du om at besøge?
Jeg mangler at se godt 40 stater i USA, derudover står de dansk vestindiske øer højt på ønskelisten.

Jeg giver stafetten videre til:
huskekage.blogspot.com
kagenina.blogspot.com
De sidste pladser må stå åbne lidt. Jeg følger ikke så mange blogs (endnu) og vil gerne vælge nogle jeg har fulgt noget tid.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar